Numer wpisu:7322

Data wpisu:11/26/2018

Data wydania wyroku:01/08/2018

Sygnatura akt:XVII AmC 1760/15

Nazwa i siedziba sądu:Sąd Okręgowy w Warszawie, XVII Wydział Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

Oznaczenie powoda:Kamil Świętoń

Oznaczenie pozwanego:LUX EXPRESS POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie

Postanowienie uznane za niedozwolone:"4.3.1. Bilety można zwrócić nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem dnia planowanej podróży, wskazanym w treści oryginalnego biletu. Przewoźnik zwróci 80% początkowej ceny biletu [...]
4.3.2. jeżeli do wyjazdu zostało 7 lub mniej dni, nie przysługuje zwrot pieniędzy za bilet,
4.3.4.1. Zwrot pieniędzy za bilet na polskich trasach krajowych może wynosić 100% jeżeli zostanie zgłoszony 24 godziny przed odjazdem.W przypadku, kiedy wniosek refundacji biletu został zgłoszony później niż 24 godziny przed planowanym odjazdem, Przewoźnik zobowiązuje się do zwrotu w wysokości 50% całkowitej ceny biletu. Bilety promocyjne na polskich trasach krajowych mogą być zwrócone. Jeśli zwrot zgłoszony jest co najmniej 24 h przed odjazdem, wracane jest 30% ceny biletu. Jeśli zwrot zgłaszany jest mniej niż 24 h przed odjazdem, to zwracane jest 10% ceny biletu. Jeżeli zgłoszenie zwrotu biletu zostało przyjęte w Biurze Obsługi Klienta Lux Express Group lub na stronie www.luxexpress.eu usługa zwrotu biletu podlega opłacie 5 zł."

Branża:Inne usługi


Powrót