Dodaj postanowienie Dodaj postanowienie

Left Arrow IconPreviousRight Arrow IconNextPlus IconExpandMinus IconCollapseMagnifying Glass IconSearch

Postanowienia wg branż

BranżaLpData wyrokuSygnaturaSądPowódPozwanyPostanowienie niedozwoloneData wpisuUwagiCan be sorted ascending
194911/18/2009XVII AmC 300/09Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówStowarzyszenie Towarzystwo Lexus w PoznaniuTelefonia DIALOG S.A. z siedzibą we Wrocławiu"Jednorazowa opłata za Udostępnienie pełnego zakresu usługi po wcześniejszym ograniczeniu jej dostępności z powodu nieuregulowanych opłat (...) - 24,40 PLN brutto oraz: Jednorazowa opłata za Ponowne włączenie usługi po wcześniejszym jej wyłączeniu z powodu nieuregulowanych opłat (...) - 61,00 PLN brutto"05/25/2010
195505/19/2008XVII AmC 268/07Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówŁukasz ĆmielaTele2 Polska Sp. z o.o. w Warszawie"W przypadku opóźnienia w zapłacie należności, TELE2 uprawniona będzie do (...) obciążenia Klienta kosztami wzywania go do zapłaty (w wysokości określonej w cenniku)."05/25/2010Wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 27 stycznia 2009 r. (sygn.akt VI ACa 1025/08)
Wyrok Sądu Najwyższego z dnia 4 marca 2010 r. (sygn.akt I CSK 404/09)
195605/19/2008XVII AmC 268/07Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówŁukasz ĆmielaTele2 Polska Sp. z o.o. w Warszawie"W przypadku opóźnienia w zapłacie należności, TELE2 uprawniona będzie do (...) obciążenia Klienta kosztami wzywania go do zapłaty oraz postępowania windykacyjnego (w wysokości określonej w cenniku)."05/25/2010Wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 27 stycznia 2009 r. (sygn.akt VI ACa 1025/08)
Wyrok Sądu Najwyższego z dnia 4 marca 2010 r. (sygn.akt I CSK 404/09)
200002/28/2008XVII AmC 104/07Sąd Okręgowy w Warszawie-XVII Wydział Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówJan ChrobakPolska Telefonia Cyfrowa Spółka z o.o. w Warszawie"Inne opłaty
- opłata za zawieszanie połączeń wychodzących z tytułu przekroczonego terminu płatności 36,60 zł z VAT (30 zł netto)
- opłata za zawieszanie usług telekomunikacyjnych z tytułu przekroczonego terminu płatności 61,00 zł z VAT (50 zł netto)
- pisemna informacja o zaległych należnościach 6,10 zł z VAT (5 zł netto)
08/23/2010Wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny, z dnia 8 grudnia 2008 r. (sygn. akt VI ACa 702/08)
2047Microsoft Word Icon11/24/2009XVII AmC 428/09Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówPolska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie"Abonent zobowiązuje się niezwłocznie poinformować Orange Biuro Obsługi Klienta o zagubieniu, kradzieży, zniszczeniu, uszkodzeniu lub utracie w inny sposób karty SIM (§19 ust. 2 Regulaminu) Orange Biuro Obsługi Klienta po przyjęciu tej informacji niezwłocznie blokuje kartę SIM w sposób uniemożliwiający korzystanie z usług świadczonych przez Operatora, nie przerywając naliczania abonamentu (§ 19 ust. 3 Regulaminu). Abonent zobowiązuje się pisemnie potwierdzić - na adres Orange Biura Obsługi Klienta lub faksem - w ciągu najwyżej 3 dni kalendarzowych, wcześniejsze telefoniczne zgłoszenie do Orange Biura Obsługi Klienta informacji o zagubieniu, kradzieży, zniszczeniu, uszkodzeniu lub utracie w inny sposób karty SIM (§ 19 ust. 4 Regulaminu). Orange Biuro Obsługi Klienta potwierdza Abonentowi datę i godzinę otrzymania pisma, o którym mowa w § 19 pkt 4 (§ 19 ust. 5 Regulaminu). Za opłaty wynikające z używania przez osoby trzecie zagubionej, skradzionej lub utraconej w inny sposób karty SIM, do momentu określonego w § 19 pkt 5, wyłączną odpowiedzialność ponosi Abonent (§ 19 ust. 6 Regulaminu)"10/21/2010Postanowienie Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 28 września 2010 r. (sygn. akt VI ACa 182/10)
2048Microsoft Word Icon11/24/2009XVII AmC 428/09Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówPolska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie"Operator zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym lub zawieszenia świadczenia usług telekomunikacyjnych, bez prawa do odszkodowania oraz bez wcześniejszego uprzedzenia Abonenta w przypadkach nie przedstawienia przez Abonenta wszystkich dokumentów wymaganych przez Operatora do zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, o których mowa w § 13 pkt 2-4 (§ 20 ust 3 pkt 3.3. Regulaminu)"10/21/2010Postanowienie Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 28 września 2010 r. (sygn. akt VI ACa 182/10)
2049Microsoft Word Icon11/24/2009XVII AmC 428/09Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówPolska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie"Operator zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym lub zawieszenia świadczenia usług telekomunikacyjnych, bez prawa do odszkodowania oraz bez wcześniejszego uprzedzenia Abonenta w przypadkach innego naruszenia przez Abonenta postanowień niniejszego Regulaminu, działania na szkodę Orange lub korzystania z usług telekomunikacyjnych Operatora niezgodnie z prawem lub umową (20 ust 3 pkt 3.6 Regulaminu)"10/21/2010Postanowienie Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 28 września 2010 r. (sygn. akt VI ACa 182/10)
2050Microsoft Word Icon11/24/2009XVII AmC 428/09Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówPolska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie"Jeżeli Abonent nie zapłacił należności za usługi telekomunikacyjne w terminie 30 dni kalendarzowych od daty płatności wskazanej w rachunku telefonicznym, Operator ma prawo zawiesić świadczenie wszelkich usług telekomunikacyjnych na rzecz Abonenta oraz wypowiedzieć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym, bez prawa do odszkodowania ze strony Operatora z tytułu jednostronnego wypowiedzenia umowy i bez konieczności wcześniejszego uprzedzenia Abonenta (§ 20 ust. 12 Regulaminu)"10/21/2010Postanowienie Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 28 września 2010 r. (sygn. akt VI ACa 182/10)
2051Microsoft Word Icon11/24/2009XVII AmC 428/09Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówPolska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie"Za dzień wniesienia reklamacji pisemnej przyjmuje się dzień wpływu pisma reklamacyjnego, faksu lub e-maila do Orange Biura Obsługi Klienta (§ 32 ust 7 Regulaminu)"10/21/2010Postanowienie Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 28 września 2010 r. (sygn. akt VI ACa 182/10)
2052Microsoft Word Icon11/24/2009XVII AmC 428/09Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówPolska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie"Wszystkie reklamacje dotyczące usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu można zgłaszać telefonicznie, zgodnie z § 5 pkt 4.2 oraz pisemnie (osobiście, pocztą, faksem lub e-mailem) w każdej jednostce organizacyjnej Operatora oraz w każdym salonie Orange i salonie partnera Orange. Obowiązek niezwłocznego przekazania zgłoszenia do Orange Biura Obsługi Klienta ciąży na przyjmującycm zgłoszenia (§ 32 ust 3 Regulaminu)"10/21/2010Postanowienie Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 28 września 2010 r. (sygn. akt VI ACa 182/10)
2053Microsoft Word Icon11/24/2009XVII AmC 428/09Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówPolska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie"Zdjęcie blokady połączeń wychodzących z tytułu przekroczenia terminu płatności - 15 zł"10/21/2010Postanowienie Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 28 września 2010 r. (sygn. akt VI ACa 182/10)
2054Microsoft Word Icon11/24/2009XVII AmC 428/09Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówPolska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie"Ponowne włączenie do sieci po zawieszeniu z tytułu przekroczenia terminu płatności - 100 zł"10/21/2010Postanowienie Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 28 września 2010 r. (sygn. akt VI ACa 182/10)
2055Microsoft Word Icon11/24/2009XVII AmC 428/09Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówPolska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie"Ponowne włączenie do sieci (po rozwiązaniu umowy) - 120 zł"10/21/2010Postanowienie Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 28 września 2010 r. (sygn. akt VI ACa 182/10)
2056Microsoft Word Icon11/24/2009XVII AmC 428/09Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówPolska Telefonia Komórkowa Centertel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie"Zarządzanie Kwotą Abonamentu oraz usługami dodatkowymi wymienionymi w niniejszym Cenniku (tj. zlecenie takich czynności jak: włączenie, wyłączenie lub zmiana usługi dodatkowej lub zmiana Kwoty Abonamentu) za pośrednictwem Orange Biura Obsługi Klienta; w drodze bezpośredniego połączenia telefonicznego z konsultantem, poprze faks lub e-mail, jak również w drodze bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą w punkcie sprzedaży Orange, podlega dodatkowej opłacie w wysokości 5 złotych za każde zlecenie (pkt 2.2.3 zd. 2 Cennika)"10/21/2010Postanowienie Sądu Apelacyjnego w Warszawie VI Wydział Cywilny z dnia 28 września 2010 r. (sygn. akt VI ACa 182/10)
2057Microsoft Word Icon06/17/2009XVII AmC 253/08Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Stanisław SemeniukPolska Telefonia Cyfrowa sp. z o.o. z/s w Warszawie"W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w Pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej. Kara umowna dla Abonenta, który zakupił w niniejszej promocji aparat telefoniczny oraz aktywację wynosi 900 zł. Kara umowna będzie pomniejszana w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonał swoje zobowiązanie. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi do 12 miesiąca od daty aktywacji, Abonent zapłaci 100 % kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty aktywacji, Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80 % kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 a końcem okresu obowiązywania umowy Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60 % kary umownej. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług"10/21/2010
2165Microsoft Word Icon03/17/2009XVII AmC 238/08Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówPrezes Urzędu Ochrony Konkurencji i KonsumentówToya sp. z o.o. w Łodzi"W przypadku zawarcia umowy na czas określony, umowa po upływie tego okresu obowiązuje nadal przez czas nieokreślony, a abonament za usługi będzie zgodny z aktualnymi cennikami"02/07/2011Wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie - VI Wydział Cywilny z dnia 13 stycznia 2010 r.(sygn. akt VI ACa 852/09)
Postanowienie Sądu Najwyższego z dnia 9 grudnia 2010 r.(sygn. akt I CSK 390/10)
220512/17/2007XVII AmC 96/07Sąd Okręgowy w Warszawie-Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówStowarzyszenie Ochrony Praw Konsumentów "IN MERITO" z siedzibą w GdańskuPolska Telefonia Cyfrowa sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie"W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt III ppkt 2.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej. Kara umowna dla Abonenta, który zakupił w niniejszej promocji aparat telefoniczny oraz aktywację w cenie dla 1 oraz 2 Ofert wynosi 900 zł, natomiast dla Abonenta, który zakupił w niniejszej promocji aparat telefoniczny oraz aktywację w cenie dla 3 i więcej Ofert oraz taryfy Era Nowy Komfort VIP wynosi 1200 zł. Kara umowna będzie pomniejszana w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi do 12 miesiąca od daty aktywacji Abonent zapłaci 100% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od daty aktywacji Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 80% kary umownej. Jeżeli naruszenie zobowiązania nastąpi pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem okresu obowiązywania umowy Abonent zostanie obciążony kwotą w wysokości 60% kary umownej. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt III ppkt 1 i celu Umowy, która na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług."02/28/2011Wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie - VI Wydział Cywilny z dnia 27 października 2008 r.(sygn. akt VI ACa 533/08)
Wyrok Sądu Najwyższego z dnia 13 maja 2010 r. (sygn. akt III SK 29/09)
222709/23/2009XVII AmC 304/09Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówStowarzyszenie Towarzystwo Lexus z siedzibą w PoznaniuToya sp. z o.o. z/s w Łodzi"Do czasu otrzymania płatności Operator zwolniony jest z wykonywania obowiązków zapisanych w umowie i Regulaminie. Ponowne wznowienie świadczenia usługi wymaga uregulowania zaległości oraz wniesienia stosownej zgodnej z cennikiem opłaty i zostanie zrealizowane w terminie 3 dni roboczych od uiszczenia ww. opłaty."03/02/2011Wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 6 października 2010 r.- VI Wydział Cywilny ( sygn. akt VI ACa 186/10)
222912/17/2010XVII AmC 1482/09Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówStowarzyszenie Towarzystwo Lexus z siedzibą w PoznaniuTelewizja Polska Spółka Akcyjna"We wszystkich sprawach nieuregulowanych w regulaminie decyzje podejmuje Organizator"03/02/2011
223012/17/2010XVII AmC 1482/09Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówStowarzyszenie Towarzystwo Lexus z siedzibą w PoznaniuTelewizja Polska Spółka Akcyjna"Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu konkursu, jego przerwania lub zawieszenia konkursu z ważnych przyczyn"03/02/2011
223112/17/2010XVII AmC 1482/09Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówStowarzyszenie Towarzystwo Lexus z siedzibą w PoznaniuTelewizja Polska Spółka Akcyjna"Organizator zastrzega sobie prawo zmian w regulaminie w czasie trwania konkursu i zobowiązuje się do natychmiastowego opublikowania zmienionego regulaminu w miejscach, w których uprzednio opublikował regulamin konkursu"03/02/2011
223212/17/2010XVII AmC 1482/09Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówStowarzyszenie Towarzystwo Lexus z siedzibą w PoznaniuTelewizja Polska Spółka Akcyjna"Reklamacje zgłasza się wyłącznie w formie pisemnej wraz z opisem reklamacji i jej szczegółowym uzasadnieniem w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zaistnienia podstawy reklamacji pod rygorem wygaśnięcia jakichkolwiek roszczeń takiego uczestnika w związku z jego udziałem w konkursie, a w każdym razie nie później niż w terminie 7 dni od dnia zakończenia konkursu, albo w terminie 7 dni od dnia otrzymania odpowiedzi na reklamacje, jeżeli została ona zgłoszona w terminie."03/02/2011
244703/11/2011XVII AmC 2191/10Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówJarosław Knieć zam. w LublinieKellner Integral Komunikacja Sp. z o.o. z/s we Wrocławiu"W przypadku nie dostarczenia na czas towaru lub usług spowodowanego okolicznościami, za które odpowiedzialność ponosi Kellner Integral Komunikacja Sp. z o.o. Zamawiającemu spełniającemu warunki, o których mowa w pkt 15 powyżej Zamawiający będzie upoważniony do dochodzenia od Kellner Integral Komunikacja Sp. z o.o. kary umownej w wysokości 0,1% wartości zamówienia brutto za każdy dzień opóźnienia, jednak nie więcej niż 10% wartości zamówienia brutto i zarazem nie więcej niż 4.000 (słownie cztery tysiące) złotych brutto"07/19/2011
244803/11/2011XVII AmC 2192/10Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówJarosław Knieć zam. w LublinieKellner Integral Komunikacja Sp. z o.o. z/s we Wrocławiu"W przypadku, gdy Zamawiający nie odbierze w terminie towaru i nie zgłosił przewidywanej niemożności odebrania towaru w terminie trzech dni od złożenia zamówienia, Kellner Integral Komunikacja Sp. z o.o. anuluje zamówienie Zamawiającego oraz obciąża go, przy najbliższym zamówieniu, karą umowną w wysokości 30% wartości niezrealizowanego zamówienia. W szczególnych przypadkach dopuszcza się według uznania Kellner Integral Komunikacja Sp. z o.o., anulowanie kary umownej."07/19/2011
244903/11/2011XVII AmC 2193/10Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówJarosław Knieć zam. w LublinieKellner Integral Komunikacja Sp. z o.o. z/s we Wrocławiu"Ewentualne spory powstałe w związku ze sprzedażą towarów i usług przez Kellner Integral Komunikacja Sp. z o.o. rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy miejscowo dla Kellner Integral Komunikacja Sp. z o.o."07/19/2011
253905/30/2011XVII AmC 1174/11Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówOgólnopolskie Stowarzyszenie na rzecz ochrony praw konsumentów z siedzibą w Warszawie"Hyperion" S.A. z siedzibą w Katowicach"Wszelką nie podjętą przez Abonenta korespondencję wysłaną na ostatnio znany Operatorowi adres do doręczeń uważa się za doręczoną skutecznie z chwilą jej zwrotu na adres Operatora."09/19/2011
256703/31/2011XVII AmC 3735/10Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówEwa HellmannVoiceware D. Mielnik, G. Machniewski sp. j. z siedzibą w Warszawie"Wszelkie spory będą rozstrzygane przez polski sąd powszechny właściwy miejscowo Dostawcy"09/21/2011
258301/25/2010XVII AmC 401/09Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówStowarzyszenie Towarzystwo Lexus z siedzibą w PoznaniuPolkomtel SA z siedzibą w Warszawie"Polkomtel zastrzega sobie prawo do wycofania Nagrody w każdej chwili z listy Nagród bez podania przyczyny"09/21/2011Wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 30 listopada 2010 r. (VI Wydział Cywilny - sygn. akt ACa 571/10)
258401/25/2010XVII AmC 401/09Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówStowarzyszenie Towarzystwo Lexus z siedzibą w PoznaniuPolkomtel SA z siedzibą w Warszawie"Katalog nie jest ofertą handlową i Polkomtel nie gwarantuje stałej dostępności wskazanych w nim Nagród"09/21/2011Wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 30 listopada 2010 r. (VI Wydział Cywilny - sygn. akt ACa 571/10)
258501/25/2010XVII AmC 401/09Sąd Okręgowy w Warszawie - Sąd Ochrony Konkurencji i KonsumentówStowarzyszenie Towarzystwo Lexus z siedzibą w PoznaniuPolkomtel SA z siedzibą w Warszawie"Polkomtel może podjąć współpracę z innymi podmiotami w celu wspólnego oferowania Nagród Uczestnikom Programu lub w celu realizacji zamówień Nagród, z czym może być związana konieczność przekazania danych Uczestnika Programu osobom trzecim"09/21/2011Wyrok Sądu Apelacyjnego w Warszawie z dnia 30 listopada 2010 r. (VI Wydział Cywilny - sygn. akt ACa 571/10)
Left Arrow IconPreviousRight Arrow IconNextPlus IconExpandMinus IconCollapseMagnifying Glass IconSearch