Znaleziono 41 dokumentów.

0%Numer wpisu: 5635
Data wyroku: 2013-02-21
Wiesław Błochowiak - "Top Vit" w Swarzędzu
"Wszystkie zamówione produkty wysyłane są Pocztą Polską. Za nieterminowe dostarczanie przesyłek i inne błędy popełnione przez Pocztę Polską firma Top Vit nie ponosi odpowiedzialności. W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego w trakcie transportu należy sporządzić protokół w obecności listonosza lub kuriera, który jest podstawą reklamacji"

0%Numer wpisu: 5634
Data wyroku: 2012-12-18
Piotr Bąbel - ZAAX Projekt
"Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze niezużytym"

0%Numer wpisu: 5591
Data wyroku: 2013-02-21
Krzysztof Kaczała - AGIKA w Poznaniu
"Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze nie zużytym"

0%Numer wpisu: 5531
Data wyroku: 2013-02-21
Anna Rotarska - ANRO Firma Poligraficzno-Handlowa Export Import w Zawierciu
"Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze nie zużytym"

0%Numer wpisu: 5452
Data wyroku: 2013-02-25
Remigiusz Bryndal
"Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłoszenia reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu. W przypadku braku takiego protokołu nie będziemy mogli rozpatrzyć reklamacji"

0%Numer wpisu: 5430
Data wyroku: 2013-08-08
Gemini Hutter sp. j. w Wejherowie
"Wszelkie reklamacje należy zgłaszać najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki podając przy tym imię, nazwisko, nick, telefon kontaktowy. Reklamacje które otrzymamy we właściwym terminie zostaną rozpatrzone w ciągu 30 dni od ich otrzymania. Nie ponosimy odpowiedzialności za działania przewoźnika (...)"

0%Numer wpisu: 5424
Data wyroku: 2012-10-25
Piotr Głombiowski - F.H.U."ABC' we Władysławowie
"Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, w przypadku sprzedaży konsumenckiej, z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciagu 10 dni od daty odebrania przesyłki, jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony czy naruszony (odnosi się to również do trwałych i nieodwracalnych zniszczeń lub uszkodzeń opakowania produktu)"

0%Numer wpisu: 5345
Data wyroku: 2013-07-16
Polska Grupa Biznesowa "Południe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kaczycach
"W razie chęci zwrotu towaru bez podawania przyczyn proszę zwrócić uwagę na to, żeby produkt był oryginalnie zapakowany i nie nosił znamion otwarcia, używania"

0%Numer wpisu: 5126
Data wyroku: 2013-02-21
Remigiusz Truty - PHU REMBRANT w Złotowie
"Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym"

0%Numer wpisu: 5116
Data wyroku: 2012-11-20
Net Holidays Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie
"Zmiany Regulaminu dokonywane będą przez Net Holidays poprzez zamieszczenie nowej treści Regulaminu na stronie internetowej www.netholidays.pl. Nowy Regulamin wchodzi w życie z chwilą zamieszczenia go na powyższej stronie"

0%Numer wpisu: 5014
Data wyroku: 2013-02-18
Piotr Karczewski - Digitalcomp Systemy Informatyczne
"Reklamacji podlegają wyłącznie fizyczne wady ukryte, powstałe z winy producenta w towarze niezużytym"

0%Numer wpisu: 4966
Data wyroku: 2013-03-14
Paulina Bocheńska
"Towar można zwrócić w ciągu 10 dni (bez podania przyczyny), licząc od daty otrzymania towaru (na swój koszt) zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie i oryginał dowodu zakupu"

0%Numer wpisu: 4927
Data wyroku: 2012-11-20
Artur Gregorczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą "SHARG"
"Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w produkcie nie zużytym"

0%Numer wpisu: 4915
Data wyroku: 2013-03-14
Jarosław Kalinowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
"Zwracany towar, po odstąpieniu od zawarcia umowy, nie może posiadać żadnych oznak użytkowania, tzn. musi być w oryginalnym opakowaniu producenta (np. folia pakowa lub folia aluminiowa zamykająca) ze wszelkimi zabezpieczeniami. Żadne plomby (stickery) zabezpieczające towar nie mogą być naruszone (jeśli towar został nim zabezpieczony) - informacja taka podawana jest na aukcji; stickerem zabezpieczany jest towar, który nie posiada zabezpieczeń nadanych przez producenta towaru"

0%Numer wpisu: 4819
Data wyroku: 2013-03-11
Dawid Kamiński
"Klient ma prawo do odstąpienia od umowy przez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 10 dni od dnia dostarczenia towaru (dotyczy konsumentów). Zwrot towarów wynikający ze skorzystania z prawa odstąpienia następuje na koszt Klienta. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem fiskalnym oraz "oświadczeniem" o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru. Zwracany towar musi być przesłany w oryginalnym i kompletnym opakowaniu oraz nie może nosić śladów użytkowania (w tym montażu itp.). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Zwrot ceny nastąpi w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi."

0%Numer wpisu: 4740
Data wyroku: 2013-03-06
Beata Gmurczyk
"Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechaniczych lub braków w dostarczanym towarze będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego w momencie odbioru przesyłki"

0%Numer wpisu: 4739
Data wyroku: 2013-03-06
Beata Gmurczyk
"Firma nasza nie ponosi odpowiedzialności z tytułu opóźnień w dostawie zakupionego towaru, wynikłych z winy firm kurierskich"

0%Numer wpisu: 4684
Data wyroku: 2013-02-20
Wojciech Kuc
"Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu (niezniszczonym), nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w skład/komplet danego artykułu. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony przed zniszczeniem na adres Erbel Cosmetics na koszt Kupującego"

0%Numer wpisu: 4683
Data wyroku: 2013-02-20
Wojciech Kuc
"Wszelkie reklamacje będą uwzględniane tylko i wyłącznie z Protokołem Szkody wymaganym przez Pocztę Polską i firmy kurierskie"

0%Numer wpisu: 4612
Data wyroku: 2013-03-14
Karolina Nowosad - Tenne
"Towar musi być nowy, kompletny, nieotwierany, nieużywany oraz oryginalnie zapakowany"

0%Numer wpisu: 4611
Data wyroku: 2013-02-18
ALP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Mikołowie
"Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze nie zużytym"

0%Numer wpisu: 4610
Data wyroku: 2013-03-04
Kamil Sandecki - P.T.H. Sandecki
"Towar wysyłają Państwo na swój koszt w nienaruszonym stanie (oryginalne opakowanie, nie posiadające śladów użytkowania)"

0%Numer wpisu: 4603
Data wyroku: 2013-02-25
Jowita Jędruszak
"Reklamacji podlegają wyłącznie fizyczne wady ukryte, powstałe z winy producenta w obuwiu nieużytym"

0%Numer wpisu: 4591
Data wyroku: 2013-03-04
Agnieszka Raniszewska - "Sports Store"
"Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym"

0%Numer wpisu: 4590
Data wyroku: 2013-03-04
Agnieszka Raniszewska - "Sports Store"
"Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący"

0%Numer wpisu: 4485
Data wyroku: 2013-02-01
Piotr Adamczyk - EMEDUZA MEDIA
"Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby Emeduza Media"

0%Numer wpisu: 4484
Data wyroku: 2013-02-01
Piotr Adamczyk - EMEDUZA MEDIA
"Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez pocztę oraz firmy kurierskie"

0%Numer wpisu: 4483
Data wyroku: 2013-02-01
Piotr Adamczyk - EMEDUZA MEDIA
"W ciągu 10 dni od otrzymania towaru istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany na produkt o innym rozmiarze, kolorze, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, czysty i posiada metki oraz niezniszczone opakowanie. W przeciwnym razie (gdy towar będzie zdradzał oznaki używnia lub zabrudzenia) zostanie on odesłany bez wymiany"

0%Numer wpisu: 4482
Data wyroku: 2013-02-20
Agnieszka Völker
"5. Reklamacje związane z uszkodzeniem mechanicznym podczas transportu będą uwzględniane tylko w przypadku sprawdzenia przez Klienta zawartości przesyłki podczas jej odbioru. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji jest przesłanie na adres naszej firmy protokołu reklamacyjnego spedytora sporządzonego w obecności kuriera odpowiedzialnego za dostarczenie przesyłki."

0%Numer wpisu: 4481
Data wyroku: 2013-02-20
Agnieszka Völker
"2. La Lill akceptuje zwroty zamówionego towaru bez podawania przyczyn w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów 9 (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271). W takim przypadku towar musi być nowy, kompletny, w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu"

0%Numer wpisu: 4478
Data wyroku: 2013-02-20
Sebastian Wądołowski
"Jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy w przeciągu 10 dni, a my oddamy Ci pieniądze za zakupiony towar (koszty przesyłki pokrywa kupujący), towar musi wyglądać jak nowy, nieużywany w oryginalnym opakowaniu)"

0%Numer wpisu: 4477
Data wyroku: 2013-02-20
Sebastian Wądołowski
"Gdy ma miejsce uszkodzenie proszę spisać protokół szkody i natychmiast nas powiadomić w innym przypadku za uszkodzenia mechaniczne nie odpowiadamy"

0%Numer wpisu: 4463
Data wyroku: 2013-02-20
Karol Kuriata
"9. Zakupiony towar można zwrócić w terminie 30 dni od daty dostarczenia bez podania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się z nami. Jednak pod warunkiem, że produkt nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony i załączono w przesyłce zwrotnej paragon fiskalny dołączony do produktu i wszelkie dokumenty załączone w przesyłce"

0%Numer wpisu: 4417
Data wyroku: 2013-01-21
Rafał Pilch - Rafał Pilch Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAFI" w Gdowie
"3. Licytując na naszych aukcjach akceptujesz warunki jakie na nich są podane. Jeśli jakieś Ci nie odpowiadają nie licytuj"

0%Numer wpisu: 4416
Data wyroku: 2013-01-21
Rafał Pilch - Rafał Pilch Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAFI" w Gdowie
"1. Jeśli zakupiony przedmiot nie działa prawidłowo, został uszkodzony lub z innych powodów nie jesteś zadowolony z zakupu, skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefonicznie, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie. W przypadku uszkodzenia towaru należy zawsze sporządzić protokół szkody! Na podstawie, którego możemy reklamować usługę w firmie kurierskiej.
2. Zwracany towar powinien być kompletny, w oryginalnym opakowaniu, bez widocznych śladów użytkowania. Do przesyłki należy również dołączyć oryginał dowodu zakupu"

0%Numer wpisu: 4413
Data wyroku: 2013-02-01
Prawomaniacy Sp. z o.o. w Olsztynie
"§3. Rejestrując się w ArsLege, Użytkownik wyraża zgodę na wszystkie warunki niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania . §43. ArsLege zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany Regulaminu bez konieczności uzasadnienia przyczyny takiej zmiany..."

0%Numer wpisu: 4350
Data wyroku: 2012-10-25
Sylwia Bargielska
"Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze nie zużytym"

0%Numer wpisu: 4292
Data wyroku: 2012-11-20
Ambra sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
"Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym"

0%Numer wpisu: 4205
Data wyroku: 2012-11-15
Joanna Kubiak - Evershine w Poznaniu
"Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu na własny koszt wraz z informacją o przyczynie zwrotu / reklamacji i kompletnymi danymi osobowymi wraz z loginem allegro i paragonem / fakturą. Reklamacje towarów niekompletnych, bez opisu usterki i dowodu zakupu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane na koszt nadawcy. Reklamacji może dokonać tylko osoba, która dokonała zakupu. Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciagu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Przedmiot może być zwrócony jedynie w stanie nie zmienionym, gdy jest kompletny, nienoszący śladów użytkowania, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu"

0%Numer wpisu: 4177
Data wyroku: 2012-11-15
Joanna Kubiak - Evershine w Poznaniu
"Uwaga nie odpowiadamy za termin doręczenia przesyłki Pocztą Polską i szkody powstałe w wyniku transportu przez Pocztę"

0%Numer wpisu: 4170
Data wyroku: 2012-07-16
Krzysztof Mazgaj - "Krzysztof Mazgaj, Comtrade" z siedzibą w Wilkowicach
"W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, ComTrade Krzysztof Mazgaj zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia (...)"

Powrót