Znaleziono 41 dokumentów.
| Numer wpisu: 5635 Data wyroku: 2013-02-21 Wiesław Błochowiak - "Top Vit" w Swarzędzu "Wszystkie zamówione produkty wysyłane są Pocztą Polską. Za nieterminowe dostarczanie przesyłek i inne błędy popełnione przez Pocztę Polską firma Top Vit nie ponosi odpowiedzialności. W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego w trakcie transportu należy sporządzić protokół w obecności listonosza lub kuriera, który jest podstawą reklamacji"
|
| Numer wpisu: 5634 Data wyroku: 2012-12-18 Piotr Bąbel - ZAAX Projekt "Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze niezużytym"
|
| Numer wpisu: 5591 Data wyroku: 2013-02-21 Krzysztof Kaczała - AGIKA w Poznaniu "Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze nie zużytym"
|
| Numer wpisu: 5531 Data wyroku: 2013-02-21 Anna Rotarska - ANRO Firma Poligraficzno-Handlowa Export Import w Zawierciu "Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze nie zużytym"
|
| Numer wpisu: 5452 Data wyroku: 2013-02-25 Remigiusz Bryndal "Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłoszenia reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu. W przypadku braku takiego protokołu nie będziemy mogli rozpatrzyć reklamacji"
|
| Numer wpisu: 5430 Data wyroku: 2013-08-08 Gemini Hutter sp. j. w Wejherowie "Wszelkie reklamacje należy zgłaszać najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki podając przy tym imię, nazwisko, nick, telefon kontaktowy. Reklamacje które otrzymamy we właściwym terminie zostaną rozpatrzone w ciągu 30 dni od ich otrzymania. Nie ponosimy odpowiedzialności za działania przewoźnika (...)"
|
| Numer wpisu: 5424 Data wyroku: 2012-10-25 Piotr Głombiowski - F.H.U."ABC' we Władysławowie "Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku o ochronie praw konsumentów, w przypadku sprzedaży konsumenckiej, z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciagu 10 dni od daty odebrania przesyłki, jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony czy naruszony (odnosi się to również do trwałych i nieodwracalnych zniszczeń lub uszkodzeń opakowania produktu)"
|
| Numer wpisu: 5345 Data wyroku: 2013-07-16 Polska Grupa Biznesowa "Południe" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kaczycach "W razie chęci zwrotu towaru bez podawania przyczyn proszę zwrócić uwagę na to, żeby produkt był oryginalnie zapakowany i nie nosił znamion otwarcia, używania"
|
| Numer wpisu: 5126 Data wyroku: 2013-02-21 Remigiusz Truty - PHU REMBRANT w Złotowie "Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym"
|
| Numer wpisu: 5116 Data wyroku: 2012-11-20 Net Holidays Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie "Zmiany Regulaminu dokonywane będą przez Net Holidays poprzez zamieszczenie nowej treści Regulaminu na stronie internetowej www.netholidays.pl. Nowy Regulamin wchodzi w życie z chwilą zamieszczenia go na powyższej stronie"
|
| Numer wpisu: 5014 Data wyroku: 2013-02-18 Piotr Karczewski - Digitalcomp Systemy Informatyczne "Reklamacji podlegają wyłącznie fizyczne wady ukryte, powstałe z winy producenta w towarze niezużytym"
|
| Numer wpisu: 4966 Data wyroku: 2013-03-14 Paulina Bocheńska "Towar można zwrócić w ciągu 10 dni (bez podania przyczyny), licząc od daty otrzymania towaru (na swój koszt) zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi posiadać oryginalne opakowanie i oryginał dowodu zakupu"
|
| Numer wpisu: 4927 Data wyroku: 2012-11-20 Artur Gregorczyk prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą "SHARG" "Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w produkcie nie zużytym"
|
| Numer wpisu: 4915 Data wyroku: 2013-03-14 Jarosław Kalinowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "Zwracany towar, po odstąpieniu od zawarcia umowy, nie może posiadać żadnych oznak użytkowania, tzn. musi być w oryginalnym opakowaniu producenta (np. folia pakowa lub folia aluminiowa zamykająca) ze wszelkimi zabezpieczeniami. Żadne plomby (stickery) zabezpieczające towar nie mogą być naruszone (jeśli towar został nim zabezpieczony) - informacja taka podawana jest na aukcji; stickerem zabezpieczany jest towar, który nie posiada zabezpieczeń nadanych przez producenta towaru"
|
| Numer wpisu: 4819 Data wyroku: 2013-03-11 Dawid Kamiński "Klient ma prawo do odstąpienia od umowy przez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 10 dni od dnia dostarczenia towaru (dotyczy konsumentów). Zwrot towarów wynikający ze skorzystania z prawa odstąpienia następuje na koszt Klienta. Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem fiskalnym oraz "oświadczeniem" o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru. Zwracany towar musi być przesłany w oryginalnym i kompletnym opakowaniu oraz nie może nosić śladów użytkowania (w tym montażu itp.). Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Zwrot ceny nastąpi w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi."
|
| Numer wpisu: 4740 Data wyroku: 2013-03-06 Beata Gmurczyk "Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechaniczych lub braków w dostarczanym towarze będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego w momencie odbioru przesyłki"
|
| Numer wpisu: 4739 Data wyroku: 2013-03-06 Beata Gmurczyk "Firma nasza nie ponosi odpowiedzialności z tytułu opóźnień w dostawie zakupionego towaru, wynikłych z winy firm kurierskich"
|
| Numer wpisu: 4684 Data wyroku: 2013-02-20 Wojciech Kuc "Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym opakowaniu (niezniszczonym), nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w skład/komplet danego artykułu. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony przed zniszczeniem na adres Erbel Cosmetics na koszt Kupującego"
|
| Numer wpisu: 4683 Data wyroku: 2013-02-20 Wojciech Kuc "Wszelkie reklamacje będą uwzględniane tylko i wyłącznie z Protokołem Szkody wymaganym przez Pocztę Polską i firmy kurierskie"
|
| Numer wpisu: 4612 Data wyroku: 2013-03-14 Karolina Nowosad - Tenne "Towar musi być nowy, kompletny, nieotwierany, nieużywany oraz oryginalnie zapakowany"
|
| Numer wpisu: 4611 Data wyroku: 2013-02-18 ALP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Mikołowie "Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze nie zużytym"
|
| Numer wpisu: 4610 Data wyroku: 2013-03-04 Kamil Sandecki - P.T.H. Sandecki "Towar wysyłają Państwo na swój koszt w nienaruszonym stanie (oryginalne opakowanie, nie posiadające śladów użytkowania)"
|
| Numer wpisu: 4603 Data wyroku: 2013-02-25 Jowita Jędruszak "Reklamacji podlegają wyłącznie fizyczne wady ukryte, powstałe z winy producenta w obuwiu nieużytym"
|
| Numer wpisu: 4591 Data wyroku: 2013-03-04 Agnieszka Raniszewska - "Sports Store" "Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym"
|
| Numer wpisu: 4590 Data wyroku: 2013-03-04 Agnieszka Raniszewska - "Sports Store" "Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący"
|
| Numer wpisu: 4485 Data wyroku: 2013-02-01 Piotr Adamczyk - EMEDUZA MEDIA "Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby Emeduza Media"
|
| Numer wpisu: 4484 Data wyroku: 2013-02-01 Piotr Adamczyk - EMEDUZA MEDIA "Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez pocztę oraz firmy kurierskie"
|
| Numer wpisu: 4483 Data wyroku: 2013-02-01 Piotr Adamczyk - EMEDUZA MEDIA "W ciągu 10 dni od otrzymania towaru istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany na produkt o innym rozmiarze, kolorze, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, czysty i posiada metki oraz niezniszczone opakowanie. W przeciwnym razie (gdy towar będzie zdradzał oznaki używnia lub zabrudzenia) zostanie on odesłany bez wymiany"
|
| Numer wpisu: 4482 Data wyroku: 2013-02-20 Agnieszka Völker "5. Reklamacje związane z uszkodzeniem mechanicznym podczas transportu będą uwzględniane tylko w przypadku sprawdzenia przez Klienta zawartości przesyłki podczas jej odbioru. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji jest przesłanie na adres naszej firmy protokołu reklamacyjnego spedytora sporządzonego w obecności kuriera odpowiedzialnego za dostarczenie przesyłki."
|
| Numer wpisu: 4481 Data wyroku: 2013-02-20 Agnieszka Völker "2. La Lill akceptuje zwroty zamówionego towaru bez podawania przyczyn w terminie do 10 dni od daty jego otrzymania zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów 9 (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271). W takim przypadku towar musi być nowy, kompletny, w nienaruszonym, oryginalnym opakowaniu"
|
| Numer wpisu: 4478 Data wyroku: 2013-02-20 Sebastian Wądołowski "Jeśli produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz odstąpić od umowy w przeciągu 10 dni, a my oddamy Ci pieniądze za zakupiony towar (koszty przesyłki pokrywa kupujący), towar musi wyglądać jak nowy, nieużywany w oryginalnym opakowaniu)"
|
| Numer wpisu: 4477 Data wyroku: 2013-02-20 Sebastian Wądołowski "Gdy ma miejsce uszkodzenie proszę spisać protokół szkody i natychmiast nas powiadomić w innym przypadku za uszkodzenia mechaniczne nie odpowiadamy"
|
| Numer wpisu: 4463 Data wyroku: 2013-02-20 Karol Kuriata "9. Zakupiony towar można zwrócić w terminie 30 dni od daty dostarczenia bez podania przyczyny. W tym celu należy skontaktować się z nami. Jednak pod warunkiem, że produkt nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony i załączono w przesyłce zwrotnej paragon fiskalny dołączony do produktu i wszelkie dokumenty załączone w przesyłce"
|
| Numer wpisu: 4417 Data wyroku: 2013-01-21 Rafał Pilch - Rafał Pilch Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAFI" w Gdowie "3. Licytując na naszych aukcjach akceptujesz warunki jakie na nich są podane. Jeśli jakieś Ci nie odpowiadają nie licytuj"
|
| Numer wpisu: 4416 Data wyroku: 2013-01-21 Rafał Pilch - Rafał Pilch Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RAFI" w Gdowie "1. Jeśli zakupiony przedmiot nie działa prawidłowo, został uszkodzony lub z innych powodów nie jesteś zadowolony z zakupu, skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefonicznie, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie. W przypadku uszkodzenia towaru należy zawsze sporządzić protokół szkody! Na podstawie, którego możemy reklamować usługę w firmie kurierskiej.
2. Zwracany towar powinien być kompletny, w oryginalnym opakowaniu, bez widocznych śladów użytkowania. Do przesyłki należy również dołączyć oryginał dowodu zakupu"
|
| Numer wpisu: 4413 Data wyroku: 2013-02-01 Prawomaniacy Sp. z o.o. w Olsztynie "§3. Rejestrując się w ArsLege, Użytkownik wyraża zgodę na wszystkie warunki niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się do ich przestrzegania . §43. ArsLege zastrzega sobie prawo jednostronnej zmiany Regulaminu bez konieczności uzasadnienia przyczyny takiej zmiany..."
|
| Numer wpisu: 4350 Data wyroku: 2012-10-25 Sylwia Bargielska "Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w towarze nie zużytym"
|
| Numer wpisu: 4292 Data wyroku: 2012-11-20 Ambra sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie "Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym"
|
| Numer wpisu: 4205 Data wyroku: 2012-11-15 Joanna Kubiak - Evershine w Poznaniu "Klient jest odpowiedzialny za dostarczenie reklamowanego towaru w oryginalnym opakowaniu na własny koszt wraz z informacją o przyczynie zwrotu / reklamacji i kompletnymi danymi osobowymi wraz z loginem allegro i paragonem / fakturą. Reklamacje towarów niekompletnych, bez opisu usterki i dowodu zakupu nie będą rozpatrywane i zostaną odesłane na koszt nadawcy. Reklamacji może dokonać tylko osoba, która dokonała zakupu. Klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciagu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Przedmiot może być zwrócony jedynie w stanie nie zmienionym, gdy jest kompletny, nienoszący śladów użytkowania, w oryginalnym i niezniszczonym opakowaniu"
|
| Numer wpisu: 4177 Data wyroku: 2012-11-15 Joanna Kubiak - Evershine w Poznaniu "Uwaga nie odpowiadamy za termin doręczenia przesyłki Pocztą Polską i szkody powstałe w wyniku transportu przez Pocztę"
|
| Numer wpisu: 4170 Data wyroku: 2012-07-16 Krzysztof Mazgaj - "Krzysztof Mazgaj, Comtrade" z siedzibą w Wilkowicach "W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, ComTrade Krzysztof Mazgaj zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia (...)"
|